czwartek, 20 września 2012

Tanio, taniej, najtaniej!


Obiecałam więc pokazuję! ;) Zaczynam studia za parę dni więc wypadało uzupełnić braki w szafie na kolejny sezon. Jak już kiedyś wspominałam mój portfel jest bardzo ale to baaaaardzo "odchudzony" dlatego wybrałam się razem z siostrą na lumpeksowe szaleństwo ;) Czy tak bardzo zaszalałyśmy-nie wiem, ale wiem na pewno, że nasz budżet nie uległ ogromnemu uszczupleniu, a trafiłyśmy na kilka bardzo fajnych i praktycznych rzeczy :) Przy okazji coś dla Panów, którzy skarżyli się ostatnio, że o nich nie dbamy!

Żakiety "chanelki" z grubszego materiału, zawsze modne i bardzo wygodne. Jeden dla mamy jeden dla siostry, wygladają w nich uroczo :)


KALIKO 24zł, no name prawdopodobnie DIY 10zł
KALIKO 24zł - nie znałam tej firmy ale okazało się, że żakiety z KALIKO w przeliczeniu na złotówki dochodzą do 500zł tak więc zakup wydaje mi się bardzo udany-oczywiście dla mamy :)
http://www.kaliko.co.uk/
no name 10zł, ładny-przypomina ten z nowej kolekcji H&M który już wcześniej pokazałam w poście "jak śliwka w kompot" :)


Ja już posiadam żakiet w stylu Chanel sprzed dwóch lat tak więc tej jesieni skusiłam się jedynie na sweterek formą przypominający klasyczny żakiet tej marki. Jest ręcznie wyszywany koralikami i tak delikatny w dotyku ze nie mogłam mu się oprzeć

EAST 20zł
http://www.east.co.uk/


Drugi sweter został zaciągnięty przeze mnie do przymierzalni ponieważ ten który miałam na sobie nie pomógłby w wyborze spodni (które też kupiłam:D) i tak już zostało. Moja mama zakochała się w kolorze, ja trochę w fasonie. Jeśli jest się "gruszką" ma się tylko dwa wyjścia, albo poszerzać delikatnie ramiona zeby równoważyć sylwetke albo próbować wyszczuplić biodra (co jest o wiele trudniejsze). 

Dorothy Perkins 18zł, chcę go trochę przerobić, zobaczymy czy wyjdzie z tego coś dobrego :) Jeśli tak-dowiecie się o tym pierwsi :)
http://www.dorothyperkins.com

Wspomniane spodnie, również sprzyjają mojej sylwetce, dzięki marszczeniom i luźniejszym nogawkom. Nadają się do zwężenia ale były tanie jak na River Island więc długo się nie zastanawiałam :)

River Island 16zł, cygaretki
http://www.riverisland.com

Czas na moje ukochane zdobycze, koszule znalazła dla mnie siostra natomiast torebkę upolowałam sama. Torebka jest całkiem nowa, trochę mnie kosztowała ale nie mogłam sobie jej odmówić zwłaszcza, że podobnego "worka" szukałam od dawna:)

George 16zł, no name 55zł
http://direct.asda.com/george/clothing/10,default,sc.html


I wreszcie coś dla Panów! Koszule, swetry i krawaty w świetnym stanie i ślicznych kolorach za grosze! Nie wiem czemu tak jest ale męska odzież jest znacznie tańsza od damskiej. Ktoś kiedyś powiedział, że to dlatego, ponieważ panowie nie lubia zakupów i cena musi być dla nich niesamowicie atrakcyjna... pewnie miał racje. Kobiety.. udawajmy, że nam nie zależy, może coś się zmieni! ;)

koszule: F&F 4zł, F&F 6zł, Primark 4 zł, krawaty: Burton 3zł, F&F 3zł
http://www.clothingattesco.com
http://www.primark.co.uk
http://www.burton.co.uk
Easy East 1973 16zł, Marks&Specncer Blue Harbour 22zł (przepraszam za kolory ale mój aparat zwariował:D )
www.marksandspencer.com

Wy lubicie second-handy czy raczej skupiacie się na sieciówkowych wyprzedażach?
M.

Zapraszamy na naszego fanpage'a! Niebawem konkurs! :)
Small wallet & Large wardrobe 

9 komentarzy:

  1. oj zwariowal teb aparat bo faktycznie przeklamal kolory lekko:) ja moj zakiet tez przerobie:) Tobreka na zywo jeszcze piekniejsza ale tak to jest jak aparat odmawia wspolpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam secondhandy, sieciówek już prawie wcale nie odwiedzam. W sh można znaleźć dużo nowych ciuchów i na dodatek dobrej jakości.
    Fajne zakupy, najbardziej podoba mi się koszula z George. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula we wzory i chanelka najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasze sądeckie lumpeksy czasem mogą uraczyć jakąś perełką ;) Żakiet Kaliko świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula dla Ciebie genialna ! Ja jestem po świeżutkiej dostawie dziś :D Ale u mnie w lumpie można kupić genialne rzeczy za 2,50 zł:D Także nawet nie zauważyłam, że nie mam 10 zł w portfelu, natomiast 4 rzeczy w szafie więcej już idzie zauważyć gołym okiem:D

    OdpowiedzUsuń
  7. No niezłe łupy ! :) Uwielbiam buszować po SH!
    Dzięki za odwiedziny, zapraszam ponownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaj, uwielbiam takie lumpeksowe zdobycze, zawsze z miła chęcią oglądam takie posty, bo jestem ciekawa co dana osoba wygrzebała w second handzie. Świetne chanelki! :)

    Pozdrawiam serdecznie i powodzenia na studiach! :*

    OdpowiedzUsuń